ANIMIRANI FILM U ŠKOLSKOJ KNJIŽNICI

U današnje vrijeme mediji imaju sve veću ulogu u životu djece, kako u njihovoj svakodnevici, tako i u njihovom obrazovanju. Povezujući djecu i medije osobito jedan medij ima značajnu ulogu, a to je animirani film.
Danas smo u školskoj knjižnici gledali "Pepeljugu".
Knjižničarka Josipa nas je upoznala sa braćom Grimm i njihovim bajkama te nas uvela u svijet čarolije i bajki.
Naše učiteljice Ljerka Karlušić, Ljubica Herceg i Manuela Vlahić su nam objasnile pouku bajke te nam rekle da se dobrota uvijek isplati.
 
 

Opširnije

MEĐUNARODNI DAN SMIJEHA

Međunarodni dan smijeha slavi se od 1998. godine i to dva puta godišnje – 10. siječnja i 2. svibnja.

Ovaj dan je, još 1998. godine, utemeljio „ doktor za smijeh“, indijski liječnik Madan Katarie.
Cilj obilježavanja ovog dana je potaknuti ljude današnjice na smijeh i poslati im poruku kako je dobro, zdravo i potrebno puno se smijati.
Često puta smo umorni, previše ozbiljni i pomalo depresivni zbog životnih problema, umjesto da probamo u svakome danu pronaći nešto lijepo, dobro i pozitivno čemu ćemo se smijati od srca.

Opširnije

BAJKAONICA

Ove školske godine naša školska knjižnica pokrenula je program " Bajkaonica "

Bajkaonica je program poticanja čitanja i pripovijedanja najmlađima. 
U našim bajkaonicama djeci čita i pripovijeda naša knjižničarka Josipa Čoko. Program smo počeli s prvašićima u suradnji s njihovim učiteljicama te ga namjeravamo primjenjivati i dalje.  Učenici su zaista uživali slušajući božićne bajke te su nakon toga dobili ilustraciju iz bajke kojoj su se jako obradovali.  Zbog trenutne epidemiološke situacije djeci čitamo u njihovoj učionici a nadamo se ubuduće u knjižnici u posebnom kutku za čitanje. 

Opširnije

IZRADA BLAGDANSKIH KAPICA U ŠKOLSKOJ KNJIŽNICI

Dragi učenici, naše knjižnične božićne radionice privode se kraju te idemo u susret novim  radionicama  nakon božićnih blagdana. 

Ovaj tjedan učenici su izrađivali blagdanske kapice od vunice, sudjelovali su brojni učenici naše škole te još jednom pokazali koliko uživaju u kreativnim radionicama.

Na svim našim radionicama važan je rad u malim grupama te pridržavanje epidemioloških mjera. Rad je baziran na timskom radu i postizanju konkretnih rezultata. Većinu svojih radova djeca nose kući i time donose dašak svoje osobnosti i kreativnosti u svoj životni prostor.  

Kreativne radionice organizira i koordinira knjižničarka  Josipa Čoko. 

A kao i uvijek, u želji za ugodnim druženjem i uspješnom suradnjom, s veseljem stojimo na raspolaganju za sva vaša pitanja, ideje i dodatne informacije. 

 

 

Opširnije

Božićne radionice u školskoj knjižnici

Bliži nam se Božić. Nama, djeci, najljepši blagdan u godini. U školi vlada božićno ozračje. Tijekom prosinca volimo biti u našoj knjižnici.  Naša knjižničarka Josipa organizira svaki tjedan radionicu za učenike. Na radionicama izrađujemo različite ukrase koji krase školsku knjižnicu. Ove godine nam je božićna tema: anđeli. Svi smo marljivo radili i izrađivali ukrase, a knjižničarka nam je pustila i božićne pjesme. Radili smo i radionicu pod nazivom "Christmas food in the UK " te naučili puno novih riječi iz engleskog jezika.

Volim prosinac u školi jer se družimo i učimo nešto novo.

Opširnije

Stručno usavršavanje nastavnika i profesora engleskog jezika u HNŽ-u

30. studenog i 1. prosinca održano je online stručno usavršavanje nastavnika i profesora engleskog jezika Hercegovačko-neretvanske županije koji rade u školama gdje se nastava odvija po hrvatskom planu i programu. 

Tema je bila ''Međukurikularni pristup podučavanju engleskog jezika temeljen na ishodima učenja'', a realizirala ju je profesorica engleskog jezika, Martina Jurković-Rako, djelatnica Osnovne škole Vladimira Pavlovića u Čapljini.

Pozivu na stručno usavršavanje odazvale su se profesorice engleskog jezika iz nekoliko osnovnih i srednjih škola naše županije.

Međukurikularni pristup podučavanju uključuje integraciju nastavnih programa svih predmeta, suradnju profesora i nastavnika na realizaciji zajedničkog kurikuluma povezanog temama te usvajanje kompetencija za daljnje školovanje i život kod učenika. Naglasak je na cjeloživotnom učenju, razvijanju kroskurikularnih ključnih kompetencija i ishodima učenja iz tri komponente – poduzetništvo, antikorupcija i karijerna orijentacija.

Razgovaralo se o mogućnostima implementacije ovakvog pristupa u školama. Zaključak je da trenutno u našim školama svaki predmet ima svoj kurikulum, neovisan o ostalima, dodirne točke postoje među pojedinim predmetima, no one nisu sinkronizirane pa ne možemo govoriti o pravom tematskom planiranju u predmetnoj nastavi. Za takvo nešto potrebno je provesti uvezivanje kurikuluma temeljeno na ključnim kompetencijama i zajedničkim temama. Međutim, mnoge nastavne metode i oblike rada koji se primjenjuju  u međukrikularnom pristupu podučavanju, profesori engleskog jezika mogu i već dugi niz godina i provode u svojim učionicama: oluja ideja, umne mape, istraživački rad, debate, rasprave, simulacije i slično.

Opširnije